JA NAV SKAÅ AS, TAD lv.netlog.com - Å¡eit ar skaÅu (with sound here) VAI www.draugiem.lv My friendly class DRAUDZĪGIE last year together / graduation year (part 3) DRAUDZĪGIE - izlaiduma gads jeb pÄ"dÄ"jo reizi vÄ"l kopÄ... There's not overruned any copyright!! SONG LIST: 1. Kanye West - Stronger 2. BoB Ft Hayley Williams - Airplanes 3. Black Eyed Peas - I Gotta Feeling 4. Michael Jackson - Thriller 5. FloRida - Club Can't Handle Me 6. Pitbull - Hey Babe 7. LMFAO - Party Rock Anthem 8. Katy Perry - Firework 9. Taio Cruz - Dynamite 10. Katy Perry - Teenage Dream 11. Kelly Clarkson - My Life Wolud Suck Without You 12. Bryan Adams, Sting, Rod Stewart - All For Love 13. Marry J. Blige Ft. Tiziano Ferro - Each Tear 14. Taio Cruz - I Can Be 15. Blue - I Can 16. Tina Turner - Simply The Best 17. Eminem - Not Afraid 18. A Friend In London - New Tomorrow 19. Kid Cudi - Memories 20. Nickelback - Photograph 21. Rascal Flatts - My Wish 22. Vitamin C - Friends Forever 23. Lil Crazed ! - I Will Remember You
0 comments: